2012. december 21., péntek

Időlyuk a belvárosban

Amikor elkezdtem lépcsőházakat fotózni, próbáltam a legszebbeket, a legjobban felújítottakat kiválasztani. Aztán idővel rájöttem, hogy legalább olyan izgalmas tud lenni a pergő vakolat és a patinásan kopott korlát összhatása és hangulata.
A mai posztban szereplő belvárosi lépcsőházban bőven találhatunk málladozó falakat, díszítéseket már annál kevésbé. Alapvetően egy egyszerű, de mégis igazán egyedi lakóépület láthatunk. Amikor besétáltam az ajtón, mintha ugrottam volna 100 évet vissza az időben. Furcsa hangulata van a helynek, egy időlyuk a város közepén. A ház történetéről semmit nem találtam, ha valaki tudja kinek a címere lehetett egy titokzatos W betű, amivel mindenhol találkoztam, ossza meg velünk komentben. Ő lenne az, a nagyon szép padlón is:


Belépve az udvarra, egy nagyon öregnek látszó fa tűnik fel először, utána meg a falakon a furcsa sérülések.




Ugyanilyen sérülések láthatóak a lépcsőházban is végig. Igazából lenne egy tippem hogy mi okozhatta. 



Furcsa volt a fotózás után kilépve az ajtón visszatérni a nyüzsgésbe, hatalmas a kontraszt pedig csak néhány méter és egy kapu a távolság. De ez a változatosság a jó ebben a városban..
Következő lépcsőházas poszt egy VIII. kerületi gyönyörűség lesz, hamarosan!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése